HEJ! ALLIHOPA SKA BERETTA OM MIG SJÄLV

  1. HEJ! Jag gillar att åka skatebord och hoppa stuts-matta sjunga dansa det är mina hobbisar.
  2. Mina intressen i skolan är musik slöjd idrott engelska och bild.
  3. Jag gillar att vara med kommpisar.
  4. Jag är envis fast nästan alltid glad. jag får lätt skratt sjukan. och jag ger aldrig up. DET KAN MAN KALLA ENVIS!
  5. Mina favo rätter är hamburgare tackos kött bullar med spageti som alla barn.
  6. Det jag hatar mäst är att bråka vara ledsen. inte ha något att göra hatar jag.
  7. mina favo färjer är turkos svart vitt havs blå blå lajm grön jag gillar inte råsa.

                            JAG ÄLSKAR ATT ÅKA SKATEBOARD!





               PUSS OCH KRAMMAR NELLY.


Kommentarer
Postat av: Pappa Pontus

Stämmer exact älsklingen min! Puss, du är bäst!

2011-04-18 @ 19:47:28
Postat av: Anonym

hahahahah.TACK PAPSEN DU ÄR BÄST PÅ ATT LAGA MAT

2011-04-18 @ 20:00:35
Postat av: moster my

jag gillar att aka snowboard!!!!

2011-04-18 @ 20:00:54
Postat av: Pappa Pontus

Jag gillar att plantera tomater.

2011-04-18 @ 20:07:56
Postat av: frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-04-18 @ 20:28:18
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0