Hej alla mycket att beretta om

Hej jag har varit i thaland ska snart åka till london och spanien. jag har nu sommar lov jippi i dag lekte jag med min goda vän vi hoppade och stuts mattan var jättebött hehehe roligt jag och min gamla kommpis har skapat en blogg tasmina.blogg.se jaja den är bra men jag följer en blogg som häger den hetter foki.se ni måste gå in och kålla den är jätte bra men i mon är det midsomar i svirge och vi ska fyra ned att våra kommpisar ska komma kull va heheh jajja dom hetter david och daniell Men glad midsomar allihopa hoppas ni får det kul i går så var jag på shopping ställe gissa vad jag köpte till min pappa jag köpte ett i phone skal på den var det ett vin glas på kul va hahahah sån humor har jag hahahahah men jag var ppå lisseberg jag åkte balder med mina två kommpisar en kommpis som åkte balder för fusta gången jag van på plopp och center och min kommpis van på chips vi åkte typ allt där träffade vi massa vänner det var efter skol avslutningen i går bada jag i polen med vi har pol inomhus det var därför  kålla ni på halv åtta oss sjärnona för jag vill vetta vem som van jag kålla bara i burjan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0