en shopping dag

Hej alla i dag ficka jag 740 kroner att shopa för. jag köpte jätte fina saker en ask där man lägger smycken i och doft ljus och ett hals band och sims 3 barnacle bay nu har jag 221 kroner kvar jag har mer pengar som jag ska spara till italien. i frölundatorg så finns det nya affärer jag fick en glass med polka och nogat glass med en äkleg chocklad sås på. jaja det var en bra dag till däss. nu luktar det gott i mitt rum mums........ och sen ska vi  i fyran göra en talanjakt. jag ska vara med och min kommpis och två killar. vi sparar till en klass resa. vi ska licksom tälta. blommorn a burjar komma upp roligt va. i mon är det måndag då har jag ledigt jippi bra heller hur. fast jag har en läxa buuuuu......


Kommentarer
Postat av: julia

vad roliggt värdens bästa blogg nelly <3

2011-06-20 @ 15:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0